Offline

, door ()

offline

We waren meteen in de ban – Rudy deed ons zelfs een beetje denken aan Travis (Harry Dean Stanton), de zwijgzame vreemdeling die in ‘Paris, Texas’, het meesterwerk van Wim Wenders, opeens uit de woestijn stapt en in de metropool op zoek gaat naar zijn vrouw (Nastassja Kinski).

Ook mooi in die eerste scènes van ‘Offline’: de rauwe, troosteloze atmosfeer, waarin aldoor een zwaar gevoel van verlies en eenzaamheid doorschemert. Op dat moment hadden we er nog het raden naar welke richting ‘Offline’ precies zou inslaan, maar die onzekerheid voelde op de één of andere manier net heel erg goed – we zien verdorie al genoeg films waarin het verhaal met toegeknepen ogen valt te voorspellen.

Dit artikel volledig gratis lezen?

Humo's tv-tips in je Facebook-nieuwsfeed?

U bent wellicht ook hierin geïnteresseerd:

De website van Humo maakt gebruik van cookies.   Meer info   Deze melding niet meer weergeven