

Een bescheiden Jean-Marie in Humo 3571 van 10 februari 2009
Deze week in Humo: een exclusieve voorpublicatie van 'Jean-Marie Dedecker. De Buffel.'
Bankier, judoka, topcoach, politicus, redder des vaderlands: Jean-Marie Dedecker wil het allemaal graag zijn. Hij schitterde dan ook al meermaals in Het Gat van de Wereld. Hoog tijd voor een special.


Een bescheiden Jean-Marie in Humo 3571 van 10 februari 2009
Deze week in Humo: een exclusieve voorpublicatie van 'Jean-Marie Dedecker. De Buffel.'
De wereld valt dankzij de Occupy Wall Street-beweging niet meer uit elkaar in twee helften, maar in de ninety-nine percent aan de ene kant en de one percent aan de andere. Hoe lang moet jij sparen om tot de een procent rijkste Belgen te behoren?
Wat iedereen al wist, is sinds vorige week officieel: Spanje is een land in recessie. De economie kromp twee kwartalen na mekaar, de consumptie draait op een laag pitje en de werkloosheid heeft spectaculaire hoogten bereikt. Lees een fragment
80 reacties
reageer ookVlad Tepes
Zondag 21 juni 2009 - 16u47
@Peutje Van Lancker : I couldn't agree more !
Vlad Tepes
Woensdag 17 juni 2009 - 11u09
De verkiezingen zijn voorbij. Het postjesverdelen is nabij. De blauwen werden afgedroogd. De modder is nu opgedroogd. En de politici ? Zij dronken een glas,... en zij pisten een plas... en alles bleef zoals het was.
Vlad Tepes
Zaterdag 13 juni 2009 - 17u58
@Sjors Kloenie. Gij kunt dichten zonder uw gat van de stoel op te lichten !
Vlad Tepes
Zaterdag 13 juni 2009 - 11u56
Ik stemde voor De Decker want ik was het beu van dat gemekker van de socialisten die van toeten noch blazen niet meer wisten, van de tsjeven die het land naar het immobilisme hadden gedreven en van de blauwen die door hun Mechels leugenaarke niet meer waren te vertrouwen. Maar nog liever in 't gevang dan te stemmen voor 't Vlaams Belang. Ik twijfelde nog over De Wever, maar ik vond het toch maar een rare kever.
Vlad Tepes
Dinsdag 26 mei 2009 - 09u48
Afschaffen die subsidies voor stadsdichters !
eddy.wolfs
Zondag 24 mei 2009 - 21u28
Dedecker is als een stekker. Steek hem in een stopcontact en hij begint te spelen op volume 10 van een radiowekker.
Vlad Tepes
Dinsdag 19 mei 2009 - 13u51
Het systhematisch zwart maken en demoniseren van politieke figuren kan tot erge feiten leiden. Kijk maar hoe het in Nederland Pim Fortuyn is vergaan. Er zijn lui die insinueren dat JMDD achter de doodsbedreigingen aan Fabiola zou steken : pure verzinsels die alleen maar haat moeten opwekken. Maar sommigen geloven dit, en daar schuilt het gevaar juist. Figuren als Volkert Van Der Graaf en Richard Karst Tates bestaan hier ook.
Vlad Tepes
Woensdag 13 mei 2009 - 16u53
@Peef. Met "Bart" bedoelt ge waarschijnlijk Bart De Wever, en toch zeker niet die Mechelse Koekoek, hoop ik !?. Ik kan je volgen. Het is de enige die ik nog niet met modder zag gooien naar JMMD, en dat strekt hem tot eer. Uiteindelijk zullen BDW en JMMDD de verkiezingsuitslagen bepalen, denk ik. De mensen zijn het gefoefel en het gekonkelfoes van de traditionele partijen meer dan beu, en ik kan ze geen ongelijk geven.
PEEF
Woensdag 13 mei 2009 - 13u07
Het is onrealisctisch om van welke politicus dan ook wonderen te verwachten, de samenleving is te complex, met veel tegenstrijdige belangen. En ook politici zijn gewoon mensen met verlangens en verleidingen. Maar de politici moeten stoppen met onrealistische dingen te beloven en eerlijk blijven tegen zichzelf en tegen de kiezer. Momenteel weet ik echt niet voor wie kiezen..Dan toch maar den Bart? Het is niet echt mijn programma, maar hij lijkt tenminste nog integer...
PEEF
Woensdag 13 mei 2009 - 12u50
Er zou een soort tribunaal moeten zijn voor politici. Waar ze na hun zittijd be/ver-oordeeld worden wanneer blijkt dat ze onvoldoende moeite gedaan hebben om hun verkiezingsbeloftes waar te maken. Met eventueel zelfs celstraffen waanneer blijkt dat ze kiezer bewust belogen hebben. Ze zouden misschien iets minder beloven en iets meer doen..
PEEEF
Woensdag 13 mei 2009 - 12u46
Hoeveel mensen zitter er eigenlijk nog in de politiek die nog idealen hebben en ernaar handelen? Er zullen er nog wel zijn, maar het is zoeken naar een speld in een hooiberg.. Eens opgenomen in het systeem blijken ze toch ook veel met de eigen inkomsten bezig te zijn..
PeeEf
Woensdag 13 mei 2009 - 12u40
e) De man die altijd een mening heeft, blijkt plots van de aardbol verdwenen wanneer blijkt dat de VLD een totaal onbekende en onbelangrijke politicus inlijft met beloftes voor een dik salaris, puur om opportunistisch de LDD een hak te zetten..
PeeEf
Woensdag 13 mei 2009 - 12u38
Stemmen? VLD, De Gucht: altijd de mond vol over opportunisme. a)Zelf meerdere malen verdacht wegens handel in voorkennis.. b)in opspraak geweest omdat hij per sé een Porche Cayenne als dienstauto wou.. c) Genoemd in de sale en leaseback zaak waarbij vermoedelijk noagal wat gesjoemeld is.. d) Zoontje wil al minister worden op basis van zijn familienaam..
Vlad Tepes
Zondag 10 mei 2009 - 11u04
@Jan Haas. De raad die ik je geef is : volg de stem van uw hart zodat je, als je uit het stemhokje komt, een gevoel krijgt van " Ik heb tenminste mijn bijdrage geleverd voor een betere toekomst ".
Vlad Tepes
Vrijdag 8 mei 2009 - 23u21
Vraag : Hoe kunt ge weten dat Bart Somers aan het liegen is wanneer hij op T.V. te zien is ? Antwoord : Als je zijn lippen ziet bewegen.
Vlad Tepes
Vrijdag 8 mei 2009 - 11u24
Ik moet voor de eerste keer gaan stemmen. Heb twee keer de stemtest gedaan op deredactie.be, en bovenaan staat steeds LDD. Wat nu ?
Vlad Tepes
Dinsdag 5 mei 2009 - 21u00
@shit! Dommerkiken ? Dommer kieken ? "Dommerikken" bedoelt ge zeker ? Ik weet wel dat gij het zijt, smallen, want ge kunt niet zonder fouten schrijven. Pas maar op van Dikke Elza met al uw kritiek op dikke mensen.
Vlad Tepes
Dinsdag 5 mei 2009 - 13u51
Subsidiëren is de kat bij de melk zetten. Alle partijen hanteren dergelijke praktijken. Men moet zich afvragen waarom subsidies in het leven geroepen werden... Om de eigen "vrienden" te privilegiëren, natuurlijk. Daarom : alle subsidies afschaffen. NU, onmiddellijk en voor iedereen. De politucus die daarvoor opkomt : voor die man of vrouw stem ik !
Vlad Tepes
Dinsdag 5 mei 2009 - 11u11
Subsidiëring is de poort naar het profitarisme !
Maurisje
Dinsdag 5 mei 2009 - 09u10
'Met modder gooien'??? DD heeft verdomme 250.000 euro subsidiegeld rechtstreeks naar zichzelf en z'n vriendjes doorgesluisd! Dat is DIEFSTAL, voor wie het nog niet door zou hebben. In een gezonde democratie worden dieven afgestraft en dienen ze op z'n minst de gedupeerden te vergoeden. DD is ermee weggekomen. Ronduit walgelijk. Een vuile schande, zonder meer. Lees dit boek; of toch op z'n minst het artikel in Humo.
manonsite.eu
Maandag 4 mei 2009 - 19u25
LDD. Lijst van Dikke Dommerkiken.
Vlad Tepes
Vrijdag 1 mei 2009 - 16u09
@trebla. Dedecker gooit met modder. De Morgen gooit met moddder. Het Laatste Nieuws gooit met modder. Humo gooit met modder. Jij gooit met modder. Willen jullie nu eens eindelijk ophouden met modder gooien, moddergooiers !
chiefy
Donderdag 30 april 2009 - 14u49
Dedecker zorgt voor Dedecker en zal altijd voor Dedecker zorgen. Toen de sport hem niet genoeg meer opbracht is hij in de politiek gegaan.En om stemmen te halen het aloude recept: met modder gooien.Helaas voor hem, als je in de modder ploetert wordt je ook vuil. Terloops gezegd, niet alleen Humo of De Morgen klagen dit aan, ook die andere linkse krant Het Laatste Nieuws.
RoLi
Woensdag 29 april 2009 - 18u09
@ Pulle. Op 2 minuten tijd zo extreem van stemming wisselen is een ernstige vorm van bipolaire stoornis (zie vakliteratuur). Zoek hulp!
Vlad Tepes
Woensdag 29 april 2009 - 16u19
@Hector D'Hondt : En "kassa, kassa !", Julien Weverbergh, hè. Dat is de uitgever van het boek. Politiek bedrijven via de boekenpers is klaarblijkelijk een geldspel als een ander geworden. Hector, laat je daar toch niet aan vangen, man !
johan
Woensdag 29 april 2009 - 12u44
ikzelf heb mijn HUMO abo al jaren geleden opgezegd... nog geen seconde spijt van gehad.
BERT
Woensdag 29 april 2009 - 10u36
DeDecker speelt graag in de stront. Tot hij ontdekt dat hij zelf al jaren kakt
Beukke
Woensdag 29 april 2009 - 10u22
Wie gelooft die gast nog ? Zeker Verstrepen niet !
Vlad Tepes
Woensdag 29 april 2009 - 09u12
@Bert. Maar ik zou 't geen twee maal zeggen.
lamoroso
Maandag 27 april 2009 - 17u43
En de lijst LDD gaat weer met enkele procenten vooruit in de prognoses. Dank zij Humo's gezond verstand
alberthooghe
Maandag 27 april 2009 - 16u05
DeDecker speelt graag in de stront. Tot hij ontdekt dat hij zelf al jaren kakt
alberthooghe
Maandag 27 april 2009 - 16u05
DeDecker speelt graag in de stront. Tot hij ontdekt dat hij zelf al jaren kakt
John Scanlon
Zondag 26 april 2009 - 13u00
Smijt em buiten joepiejoepiejeejeejeejee smijt em buiten joepiejoepiejee ...
arkaflap
Zaterdag 25 april 2009 - 20u47
haha, wetten. eerste reactie mij kwaad maken om uw ignorante kort-door-de-bocht opmerking, maar nu krijg ik er bijna de slappe lach van. simpelaar. ik wou dat ik zo'n simpelen was, had ik geheid minder stress.
arkaflap
Zaterdag 25 april 2009 - 20u45
@wetten: dikke worst. ge kunt mss zonder dt-fouten schrijven, maar daar eindigt het blijkbaar. voor ge persoonlijke remarks maakt, wees zeker dat uw mening niet de voorgekauwde is. chiro-lul. (en wedden dat ik er nu op zit? of klj, of whatever.) één woord: DWAAS.
Vlad Tepes
Zaterdag 25 april 2009 - 16u15
Vandaag geprobeerd het boek "Jean-Marie Dedecker, de buffel" aan te schaffen. Totaal uitverkocht ! Kassa, kassa, Raf Sauviller !
Vlad Tepes
Zaterdag 25 april 2009 - 09u01
@ Kamiel Van Heuverzwijn. Nooit te bewijzen ? Herinner u de Agusta-affaire met Willy C en Frank VDB (verbrandt dat geld !). Uitgekomen na een tip van een concurrerend bedrijf, niet via een privé-detective (als ik me dat nog goed herinner).
Vlad Tepes
Vrijdag 24 april 2009 - 15u56
@wetten : Wat is er mis aan een dikke kont ? Zeg het ! Zeg het, zeg ik u !
patotter
Vrijdag 24 april 2009 - 15u14
Vooral de passages in het artikel waarin Jean Marie zelf uitgebreid aan het woord gelaten wordt, zijn bijzonder sterk!
John Scanlon
Vrijdag 24 april 2009 - 14u30
Laten we het geheim van de stemming bewaren. Overigens vind ik dat de één-mans-lijst aan één stem genoeg heeft om zichzelf waar te maken. Laten we dus met ons allen niet op LDD stemmen. Of we gaan stemmen en op wie dat zullen we op de verkiezingsdag bepalen. Als we er maar geen kiespijn aan overhouden. Dat zou in ons land al een geweldig resultaat zijn.
Zôhot
Vrijdag 24 april 2009 - 11u19
@Jan Haas : 't is dus OFWEL LDD OFWEL VB... Goed bezig !!!
Vlad Tepes
Vrijdag 24 april 2009 - 01u20
@John Scanlon : Sorry, John , maar het was maar een vraagje. Ik ben nog jong en ken eigenlijk niets van politiek. U zal wel gelijk hebben. Maar moeten we dan met ons allen voor het Vlaams Belang stemmen in plaats van voor Jean-Marie Dedecker ?
Vlad Tepes
Vrijdag 24 april 2009 - 00u50
Politici laten soms vrienden een graantje meepikken - 't één plezier is 't ander waard - ons kent ons. Zo werkt het in België. Dat is geen corruptie maar een "way of life". Dedecker respecteert deze ongeschreven regels niet en wil daar zelfs tegen in gaan, vindt geen bewijzen, MAAR ZO'N ZAKEN ZIJN NOOIT TE BEWIJZEN, naïeve kloot ! En zie nu wat hem overkomt : eigen schuld, dikke bult !
Jos
Donderdag 23 april 2009 - 23u12
Wikipedia over Nepotisme in belgië, altijd de moeite waard. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_familiale_verbanden_tussen_Belgische_politici Het zal wel des mens zijn zeker. De Jos
RoLi
Donderdag 23 april 2009 - 21u48
Helaba Pulle & andere flikkers! Ga op een andere site dikke konten decken. JMD is een brullende narcist ziekelijk op zoek naar aandacht. Check it out! Krijgt hij nu plots ocharme tegenwind? Hij oogst wat hij zaait! Rest my case.
Vlad Tepes
Donderdag 23 april 2009 - 21u00
Lachen met een oplichter als JP Van Rossem die van de politiek in 't gevang beland, moet kunnen. Of met een geldverbrander als Frank VDB. Zelfs de boeventronie van Happart als ie terug kwam van snoepreis was vermakelijk. Een zatte Michel Dardenne ? Hilarisch ! Maar een politicus die door zijn "vriend" op een laffe manier in de rug gestoken wordt ? Niks om mee te lachen.
Vlad Tepes
Donderdag 23 april 2009 - 20u43
@flabbergasted. Napoleon vermoordde in Jaffa alleen al 4000 Turkse krijgsgevangenen en Pinochet liet op bevel 3000 mensen ombrengen. Om JMDD op dezelfde lijn met deze heerschappen te plaatsen, moet u hem wel hartsgrondelijk haten. Wat heeft Jean-Marie u of uw familie dan wel misdaan om dit te verdienen. En Berlusconi ? Werd die niet DEMOCRATISCH verkozen net zoals JMDD ?
Vlad Tepes
Donderdag 23 april 2009 - 16u26
@Pete : U gaat straks nog beweren dat Jean-Marie Dedecker ZELF achter die offshore transactie zit ! Neen, ik denk dat JMDD met die verkoop niets te maken heeft gehad en dat hij achteraf een tip uit het gerecht heeft ontvangen. JMDD werd door de toenmalige VLD als stemmenkanon aangetrokken. Het deksel op de neus kreeg hij pas toen hij zich intern te veel ging moeien. Was men bang voor zijn integriteit en moest hij daardoor gaan ? Wie zal het zeggen ?
flabbergasted
Donderdag 23 april 2009 - 15u42
Ik had hem misschien niet afgebeeld met kroon en mantel, eerder als een tweede Napoleon, een Berlusconi, een Pinochetje in de maak ofzo...genoeg voorbeelden van diverse dictators in de geschiedenis alleszins
Lits
Donderdag 23 april 2009 - 14u58
Heren, niet vergeten dat JM zelf in de regering zat (Open VLD) toen die gebouwen verkocht zijn !! Toen heeft hij niks tegengeprutteld ... Tegen de verkiezingen vindt hij iedere keer wel weer één of ander vermeend schandaal om in de aandacht te komen. Vorig jaar waren het de toprenners, nu heeft hij weer een andere schietschijf gevonden. JM is net zoals velen op zijn verkiezingslijstjes enkel uit op een postje en het eraan verbonden geld !!
Vlad Tepes
Donderdag 23 april 2009 - 14u12
Bij de aanvang van elke verkiezing komt het addergebroed uit holen en spleten gekropen. Het is nu niet anders, maar ze zijn er wel vroeg aan begonnen, dunkt mij...
Vlad Tepes
Donderdag 23 april 2009 - 12u09
Inderdaad : een lastercampagne, hoe kun je 't anders noemen ? Een "onthullend" boek publiceren vol cafépraat, bewerkte foto's plaatsen, "T.V.-interviews" afnemen zonder enige dossierskennis, louter met het oogmerk te schaden, en niet te vergeten, de ultieme Judas-techniek : mandatarissen wegkopen ten allen prijze en er nog fier op zijn ook. Een vuile, weerzinwekkende campagne. Om van te walgen !
niesje
Donderdag 23 april 2009 - 11u11
Groot gelijk "Fangio" & "Gerard" vooral die van de computerstemming-gefoefel in Antwerpen om Janssens burgemeester te maken,niet voor niets dat ze in nederland niet meer met de comp. mogen stemmen !Ze moeten nogal bang hebben van Dedecker ,om zo'n laster campange op te zetten ! en foei aan al die zogenaamde vrienden die hem het mes in de rug steken !!!!!
Ruyvaert
Donderdag 23 april 2009 - 00u50
@ PULLE: Je hebt gelijk, ik vind dat ook. Maar waarom zitten we op deze site?
John Scanlon
Woensdag 22 april 2009 - 17u44
Belachelijk maken? Niet nodig! De schandalenkweker IS belachelijk.
GoodLook
Woensdag 22 april 2009 - 17u35
Zou Dedecker niet beter zijn partij wat beter organiseren, zo als het er nu uit ziet is wordt dat een wanorde en jammer dan voor de kiezers die voor LDD kiezen.
eric
Woensdag 22 april 2009 - 12u34
koop al 30 jaar HUMO; Wordt steeds linkser; Ik ga mijn abon. dan toch maar opzeggen
Fangio
Woensdag 22 april 2009 - 11u29
Dat Humo een afkeer heeft tegen rechts is al langer geweten. Ik koop Humo niet meer. Samen met De Morgen zijn ze niet verlegen om wat riooljournalistiek te publiceren. Notaris X, getuige X1. Die amateuristische journalistiek ben ik nog niet vergeten!
Fangio
Woensdag 22 april 2009 - 11u24
De Buffel gelezen en gekocht. Vrij veel aandacht voor een slecht boek. Jean-Marie Dedecker is een gladde middenstander zoals er zoveel zijn. Dat is het ook hoor. Echte schandalen moet je er niet in verwachten. Wat Sauviller schrijft over Dededecker dat is peaunuts als je dat vergelijkt met de praktijken van Leterme, Dewael, De Gucht en co. Een slecht georchestreerde lastercampagne tegen Dedecker.
Vlad Tepes
Woensdag 22 april 2009 - 01u20
@Pulle : De nagel op de kop, man !
Vlad Tepes
Woensdag 22 april 2009 - 01u15
Kan het zijn dat Humo Jean-Marie De Decker probeert belachelijk te maken ?
Vlad Tepes
Woensdag 22 april 2009 - 01u02
Raf Sauviller zal wellicht de Pullitzer winnen met "JMDD, De buffel",een staaltje van onvervalste onderzoeksjournalistiek. Het slopen van de wasbak, JMDD NIET voor de Brugse rechter, de aversie voor Lefevere, en top of the bill : Gella die naar Eddy Vinckier keek i.p.v. naar Jean-Marie ! Welke studies moet ik volgen om een boek van dergelijk hoog niveau te kunnen schrijven ? En wat moeten de mensen nu van Jean-Marie De Decker wel denken na het lezen van deze ontluisterende voorpublicatie ?
John Scanlon
Dinsdag 21 april 2009 - 20u36
Wist al lang dat de één-partij-man een schijtlaars van jewelste is die erin slaagde de vrt-onnozelaars enkele kloten af te trekken.
katriendegrote
Dinsdag 21 april 2009 - 19u14
koopt den humo dan eens een week niet he! wat DD doet is ni schoon, degenen die niet op hem stemmen mogen toch wel eens lachen , want uiteindelijk het enige wat dieje kerel wilt is aandacht, aandacht aandacht, en dit geeft weer meer aandacht (zelfs ik laat mij vangen...)dus ik probeer met de mopkes te lachen, daar wordt ge goegezind van
Vlad Tepes
Dinsdag 21 april 2009 - 17u37
"Een vermogensonderzoek of een onderzoek naar de relaties in en rond een vennootschap,zoals de door Dedecker ingehuurde detective zou hebben gevoerd, is perfect normaal en wettelijk", stond in DE MORGEN. Wat valt JMDD dan eigenlijk te verwijten ?Dat hij tenminste iéts doet terwijl de rest potverterend op hun krent blijft zitten ? Net als "Teppen" ontwaar ik een zekere vorm van animositeit t.o.v. De Decker bij de HUMO. Zou Aimé Van Hecke met zijn crossmediale aanpak daar voor iets tussen zitten ?
Vlad Tepes
Dinsdag 21 april 2009 - 16u21
Jean-Marie De Decker, anti-royalist pur sang, die zelf een kroon draagt ( zie foto ) ! Waar zijn de menselijke waardigheid en het goed fatsoen gebleven ?
Vlad Tepes
Dinsdag 21 april 2009 - 16u02
Volledig eens met Lowie, en ik zou ook wel willen weten hoe dat juist zit met dat verkopen en terug leasen, en wie en wat daar achter steekt.Laat de onderzoeksjournalisten van HUMO dit maar eens uitvlooien, of hebben ze het te druk met moddergooien naar degene die de stinkende beerput wil open trekken ? Laat Dedecker maar doen, inderdaad !
Vlad Tepes
Dinsdag 21 april 2009 - 13u54
@smallen : Uw schrijfstijl doet mij vermoeden dat u hoogintelligent bent en ik heb de volgende vragen voor u over het dossier : Hoe slaagde de BVBA REDEBA (eigenares gerechtsgebouwen)erin om met een kapitaal van amper 20 000 Euro (in 2007) 45 540 368 Euro aan assets te verwerven en met 183.83 Euro verlies net geen belastingen te betalen ? Wie financierde dit allemaal en hoe zijn de leasingcontracten tot stand gekomen ? Zou het Dedecker zelf zijn misschien ?
eddy.wolfs
Dinsdag 21 april 2009 - 11u10
Laat Dedecker maar doen ! Zijn kop staat toch steeds gericht naar macht en vette poen. Als een indiaan schiet hij met pijlen naar Karel De Gucht, maar hij is zelf vals en berucht. Kortom, hij is in sterke mate een bandiet en nog veel meer een hypocriet en last but not least zit hij nu met een zwarte piet.
Vlad Tepes
Dinsdag 21 april 2009 - 10u16
Nog liever JMDD dan meeheulen met een bende rooie potverteerders die op schaamteloze wijze het geld van de ( uiteindelijk Vlaamse ) belastingsbetalers verkwanselen aan dure plezierreizen. Dat is pas schandelijk ! Iedereen heeft het recht om iets te onderzoeken wat niet pluis lijkt. Met detective of zonder. Als dat al niet meer zou mogen ! Onwaarschijnlijk jaloers die reacties van lui die zelfs niet willen weten waarover het eigenlijk gaat. Jean-Marie : doe zo voort en geef er een lap op !
arkaflap
Dinsdag 21 april 2009 - 07u53
gooien met verwijten als demagoog is iets te simpel als je ziet hoe er gedweept wordt met stubru en woestijnvis. hoe 12000 gebrainwashte zombies in het sportpalies samentroepen om de oppersnor te aanbidden. waar is de kritische zin? in het kleur van de briefjes van de oppersnor zijn portefeuille waarschijnlijk. de story voor de alternativo's. (of voor wie zichzelf zo hard verloochent of geen gedacht van zichzelf heeft) dit artikel IS demagogie.
arkaflap
Dinsdag 21 april 2009 - 07u49
het is een beetje triest dat humo meedoet in zulke lage praktijken. het is duidelijk dat ze - net als de vrt trouwens - duidelijk van een rode signatuur zijn. een vrij podium voor vande lanotte, janssens, vandenbroecke,... en 6 weken voo de verkiezigen de man die het establishment onderuit dreigt te halen, dan zo kelderen? die 'onafhankelijk' in onafhankelijk weekblad mag er ondertussen wel af. ik denk dat ik mijn abonement stopzet. zéééééér triest.
gitaardocphil
Maandag 20 april 2009 - 19u25
Ik zal de laatste zijn om dergelijke praktijken te bejubelen, maar wie zal dit nog weten in juni? Ten andere de heer De Gucht en zijn uitspraken, tov KABILA en Congo, wie praat daar nog over? Ik denk dat KDG zeker niet moet onderdoen voor JMD. In elk ander fatsoenlijk land zou hij zijn ontslag hebben moeten indienen, in zijn functie daar in Congo de "zwartjes" beledigen, daar is lef of Leffe voor nodig. Maar inmiddels blijven de nieuwe kandidaten toestromen bij LDD, want hun zitje ???
witte
Maandag 20 april 2009 - 18u43
Onderzoeksjournalistiek in Vlaanderen? Onderzoeks... wàt ??
RoLi
Maandag 20 april 2009 - 17u38
JM heeft overduidelijk een verborgen agenda en daar is geen onderzoeksjournalist voor nodig (laat staan een detective). Die gast zou wel een perfecte riooljournalist zijn en hengelt naar de gunst van de malcontenten die politici sowieso bestempelen als zakkenvullende klojo's. Hij teert op vermeende stinkende potjes. Bah! Het ruikt naar drek als hij passeert.
teppen
Maandag 20 april 2009 - 17u20
De pers acht zijn moment blijkbaar gekomen. Na de VRT (ter zake, zevende dag) en de kranten zullen nu ook de dagbladen hun steentje bijdragen. Jammer, onderzoeksjournalistiek is tegenwoordig te veel gevraagd voor de main stream pers, beschadigingsjournalistiek daarentegen.. . Het gat van de wereld is goed maar dit artikel is me toch wat te veel op de man gespeeld.
Tosca
Maandag 20 april 2009 - 17u07
Proficiat, Humo eindelijk krijgt deze egotripper een koekje van eigen deeg;-)) Doe zo verder!
chrispaul
Maandag 20 april 2009 - 16u51
wat ne aroganten , westvlaamsche overbetaalde ( zals alle politiekers) klootzak.....ze zullen weer eens gaan rontlopen zoals prostituwees erg jong , walgelijk..
Gerard
Maandag 20 april 2009 - 16u51
Kunnen we ook eens een boekje open doen over Karel De Gucht, Yves Leterme, Patrick Dewael, Steve Stevaert, Patrick Janssens, ...
Coolfax
Maandag 20 april 2009 - 16u35
Iemand de hemel inprijzen, doen ze alleen als je overleden bent. Iemand de grond inboren, lijkt mij iets te gemakkelijk. De verkiezingen komen eraan, en dit kan misschien meer kwaad dan goed doen. Laat ons maar hopen op een goede samenwerking, van al de ministers in dit kleine landje.
Reageer ook