null Beeld rv
Beeld rv

Pret op het internet

Het internet lacht groen met de rebranding van Cercle Brugge: ‘Dat is geen logo, maar een oorlogsmisdaad’

‘Unleash the green!’: zo kondigde Cercle Brugge met trots hun nieuwe logo aan. Wist de voetbalclub veel dat ze met hun nieuwe logo tegelijk een storm aan spottende reacties op zichzelf loslieten. De rebranding van Cercle - dat lijkt ontsproten aan het brein van Andy Peelman, Fabrizio, Pieter Loridon en potje vingerverf - viel zo in de wansmaak dat zelfs internationale voetbalmedia de miskleun van de marketingdienst deelden. En u, u ging zelf aan de slag met Paint en Wordart.

Redactie

Lees ook:

‘Hij besliste zélf om meer te drinken. Dan ben je ook zelf verantwoordelijk voor de gevolgen’: tien getuigenissen over de bodem van het glas

De beste series van 2022 tot nu toe: weelderig borsthaar, ontploffende piemels en dé comeback van het jaar

Onze Vrouw op vakantie in swingersparadijs Cap d’Agde: ‘Er is hier een onverzadigbaar meisje. Ze gaat drie keer op een middag in de duinen en pijpt. Iedereen’

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234