Greenpeace in de aanval tegen LEGO en Shell

Met het confronterende en grimmige campagnefilmpje ‘Everything is Not Awesome’ opende Greenpeace gisteren de aanval op de samenwerking tussen ’s werelds populairste speelgoedproducent LEGO en oliereus Shell.

Met de bijbehorende petitie vragen ze LEGO om de productie van auto’s en pompstations met het Shell-logo te beëindigen en het partnership op te zeggen.

Meer over

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234