null Beeld

Hoe is het stressmannetje van De Lijn ècht ontstaan?

Als je ervan uitgaat dat het lanceren van een reclamecampagne een fluitje van een cent is, heb je het grondig mis. Aan de spot van het stressmannetje van De Lijn gingen namelijk heel wat uren brainstormen vooraf. De crew van ‘Achter de feiten’ zocht de geestelijke ouders – creatives in het jargon - op om hun succesverhaal te laten delen.

Laura Hambrouck

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234