Hoera! Humo wint de prijs voor de meeste reclameprijzen!
Op het Gala van de Creative Club of Belgium, de belangrijkste Belgische reclameprijzen, werd Humo bekroond tot - jawel - meest bekroonde adverteerder van het jaar!
De Creative Club of Belgium, in het milieu afgekort tot CCB, bestrijdt de verschraling van het reclamelandschap door elk jaar de leukste reclamecampagnes te bekronen met hun felbegeerde CCB Awards. En dit jaar ging Humo met de meeste prijzen aan de haal voor campagnes die Mortierbrigade vakkundig in mekaar knutselde.
Met maar liefst 12 awards staken Humo en Mortierbrigade er met kop, schouders én ribstuk bovenuit. De campagne 'Het Mirakel van Humo' won 3 prijzen in 'Film', 'Radio' en zelfs goud in de discipline 'Integrated', door kenners betempeld als de koninginnenrit.
De prank-a-wanker soft porno starring Jeroom won in de categorie 'Interactive', en onze vrijdagswensen wonnen 3 awards, ook in 'Interactive' en in 'Copywriting'.
Last but not least haalde onze strijd voor persvrijheid ook nog eens 5 awards binnen, made in China.
Bekijk de winnende filmpjes:
Het mirakel van Humo:
Hoera! Het is weekend!
Prank a wanker:
undefined
Ongecensureerde artikels, made in China: