null Beeld

Hoera! Humo wint de prijs voor de meeste reclameprijzen!

Op het Gala van de Creative Club of Belgium, de belangrijkste Belgische reclameprijzen, werd Humo bekroond tot - jawel - meest bekroonde adverteerder van het jaar!

Maarten Denys

De Creative Club of Belgium, in het milieu afgekort tot CCB, bestrijdt de verschraling van het reclamelandschap door elk jaar de leukste reclamecampagnes te bekronen met hun felbegeerde CCB Awards. En dit jaar ging Humo met de meeste prijzen aan de haal voor campagnes die Mortierbrigade vakkundig in mekaar knutselde.

Met maar liefst 12 awards staken Humo en Mortierbrigade er met kop, schouders én ribstuk bovenuit. De campagne 'Het Mirakel van Humo' won 3 prijzen in 'Film', 'Radio' en zelfs goud in de discipline 'Integrated', door kenners betempeld als de koninginnenrit.

De prank-a-wanker soft porno starring Jeroom won in de categorie 'Interactive', en onze vrijdagswensen wonnen 3 awards, ook in 'Interactive' en in 'Copywriting'.

Last but not least haalde onze strijd voor persvrijheid ook nog eens 5 awards binnen, made in China.


Bekijk de winnende filmpjes:

Het mirakel van Humo:


Hoera! Het is weekend!


Prank a wanker:

undefined


Ongecensureerde artikels, made in China:

Meer over

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234