Bedankt, lezers!
Humo groeit en bloeit, ook digitaal
Het CIM (Centrum voor Informatie over Media) heeft zopas de verkoopcijfers voor 2020 bekendgemaakt. Humo heeft een opvallend goed jaar achter de rug. Met 92.849 betalende lezers per week mochten we als één van de weinige bladen een groei noteren: 3,9 procent. Geen weekblad doet beter, zo leren de CIM-cijfers: Dag Allemaal (196.345, -3,7%), Libelle (156,570, +1,7%), Knack (75.675, -4%), Story (43.442, -7,4%), Trends (30.530, -5,9%) en Flair (26.436, -10,4%). De lancering van de digitale Humo in februari vorig jaar werpt zijn vruchten af, Humo is nu ook het meest digitale weekblad van het land. Dat u de weg vond naar de vernieuwde Humo-site, de Editie voor iPad en de mobiele app sterkt ons in ons digitaal elan, dat u ook het komende jaar zal verrassen.