null Beeld

Japanse reclame, maar waarvoor? #clickbait! (#maarweldemoeite)

Nieuw in de categorie 'Japanse reclame die... euhm... speciaal is' (toevallig onze favoriete categorie): dit intens stukje menselijk drama. Waarom deze Japanners precies zo hard uit hun dak gaan, gaan we hier uiteraard niet prijsgeven. Het zou de totaalervaring alleen maar verknallen.

Katrien Verschoren


Meer over

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234