null Beeld

Review: A Home at the End of the World

De makers van 'The Hours' lappen ons een draak waarin we de levensloopjes volgen van een homoseksueel, een halve homoseksueel, en een hele chick. De pogingen van de zichtbaar in de theaterwereld gepokte en gemazelde regisseur Michael Mayer om de tijd...

Erik Stockman

De makers van 'The Hours' lappen ons een draak waarin we de levensloopjes volgen van een homoseksueel, een halve homoseksueel, en een hele chick. De pogingen van de zichtbaar in de theaterwereld gepokte en gemazelde regisseur Michael Mayer om de tijd van de hippies op te roepen kunnen evenwel niet bijzonder geslaagd worden genoemd: het is écht niet voldoende om ergens achteraan in het decor een hasjpijp neer te zetten en Colin Farrell een op een ongewassen schapenvacht lijkende staartpruik te laten dragen. Conclusie nummer één: 'A Home at the End of the World' is melig verfilmd theater. Nummer twee: Farrell en pruiken, dat gaat écht niet samen.

Meer over

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234