The Best Of Ad Campaigns
Producenten van waspoeder, drinkyoghurt of maandverband kunnen het zich meestal veroorloven makke reclames te maken: zulke giganten hebben de middelen om hun stompzinnige boodschap - 'witter dan wit', 'een vlotte darmtransit' en het alomgeprezen 'droog gevoel' - zó vaak door uw strot te rammen dat er op den duur wel iets van moet blijven plakken.
Producenten van waspoeder, drinkyoghurt of maandverband kunnen het zich meestal veroorloven makke reclames te maken: zulke giganten hebben de middelen om hun stompzinnige boodschap - 'witter dan wit', 'een vlotte darmtransit' en het alomgeprezen 'droog gevoel' - zó vaak door uw strot te rammen dat er op den duur wel iets van moet blijven plakken.
undefined
Niet-commerciële organisaties hebben vaak minder financiële armslag, dus hun spots of affiches kunnen er maar beter van de eerste keer boenk op zijn. Op The Best Of: Ad Campaigns (met onder meer campagnes van People In Need, Unicef en Amnesty International) staan enkele van de schokkendste, grappigste en ontroerendste voorbeelden verzameld.
(bov)
undefined