null Beeld

The Best Of Ad Campaigns

Producenten van waspoeder, drinkyoghurt of maandverband kunnen het zich meestal veroorloven makke reclames te maken: zulke giganten hebben de middelen om hun stompzinnige boodschap - 'witter dan wit', 'een vlotte darmtransit' en het alomgeprezen 'droog gevoel' - zó vaak door uw strot te rammen dat er op den duur wel iets van moet blijven plakken.

Redactie

Producenten van waspoeder, drinkyoghurt of maandverband kunnen het zich meestal veroorloven makke reclames te maken: zulke giganten hebben de middelen om hun stompzinnige boodschap - 'witter dan wit', 'een vlotte darmtransit' en het alomgeprezen 'droog gevoel' - zó vaak door uw strot te rammen dat er op den duur wel iets van moet blijven plakken.

undefined

Niet-commerciële organisaties hebben vaak minder financiële armslag, dus hun spots of affiches kunnen er maar beter van de eerste keer boenk op zijn. Op The Best Of: Ad Campaigns (met onder meer campagnes van People In Need, Unicef en Amnesty International) staan enkele van de schokkendste, grappigste en ontroerendste voorbeelden verzameld.

(bov)

undefined

Meer over

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234