null Beeld

The Fountain of Happiness

Dat seks verkoopt of doet verkopen weet iedereen (of dacht u misschien dat de obligate snuif erotiek in deze kolommen een kwestie van toeval - of nog erger: persoonlijke interesse - was?), maar van de openingszin van de nieuwe advergame van Coca-Cola, The Fountain of Happinnes, stonden we toch wel even te kijken.

Dat seks verkoopt of doet verkopen weet iedereen (of dacht u misschien dat de obligate snuif erotiek in deze kolommen een kwestie van toeval - of nog erger: persoonlijke interesse - was?), maar van de openingszin van de nieuwe advergame van Coca-Cola, The Fountain of Happinnes, stonden we toch wel even te kijken.

'Aaaah... Weet je voor welk genot de menselijke kont is gemaakt?' Waar moet het in godsnaam naartoe als zelfs frisdrankgiganten het op een sodomistisch schertsen zetten?

(bov)

Meer over

Reageren op een artikel, uw mening ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld

Ga naar Open Venster

Op alle artikelen, foto's en video's op humo.be rust auteursrecht. Deeplinken kan, maar dan zonder dat onze content in een nieuw frame op uw website verschijnt. Graag enkel de titel van onze website en de titel van het artikel vermelden in de link. Indien u teksten, foto's of video's op een andere manier wenst over te nemen, mail dan naar redactie@humo.be.
DPG Media nv – Mediaplein 1, 2018 Antwerpen – RPR Antwerpen nr. 0432.306.234