The Lost Symbol
De nieuwste thriller van de auteur van pageturner 'The Da Vinci Code' ligt eindelijk in de winkelrekken en de uitgeverij heeft ter gelegenheid van de release van 'The Lost Symbol' een online marketingcampagne om u tegen te zeggen in gang gezwengeld.
U lost elke week in een handomdraai Humo's tredoku, taalpuzzel én kruiswoordraadsel op, en liet u enkele jaren geleden maar wat graag door Dan Brown langs de geschiedenis van de Heilige Graal en het oeuvre van Leonardo da Vinci voeren?
Dan bent u vast bijzonder opgetogen dat de nieuwste thriller van de auteur van pageturner 'The Da Vinci Code' eindelijk in de winkelrekken ligt en dat de uitgeverij ter gelegenheid van de release van 'The Lost Symbol' een online marketingcampagne om u tegen te zeggen in gang heeft gezwengeld.
Op de Symbol Quest-website moet u zélf cryptische codes ('The Fork of Zeus's Younger Brother', 'Octothorpe' of 'Casanova, Mozart and Houdini Had This in Common') zien te kraken waarvan de oplossingen u telkens naar één van de symbolen op het scherm leiden. Wie een foutloos parcours aflegt en alle drieëndertig symbolen vindt, krijgt een audioboodschap van Brown himself over het gecodeerde geheim dat in de cover van het nieuwe boek verwerkt zit.
Voor dagelijkse updates - tips, codes en allerlei trivia - kunt u ook terecht op de officiële Twitter- en Facebook-pagina's. Voor de originele Da Vinci Code Web Quest kunt u ook nog altijd terecht op de site van uitgeverij Random House.
(bov)