U wil reageren op een artikel in Humo, uw mening over een heet hangijzer ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld?

Deel

Post met vakantie

Dinsdag 12 december 2017 - 17:41

Sinds vorige week ontvang ik geen post meer, dus ook geen Humo. Ik vermoed dat de postbodes allemaal verplicht met vakantie zijn gestuurd, zodat alle overuren vóór het einde van het jaar opgenomen zullen zijn. Ik heb naar het nummer 022-012.345 van Bpost gebeld, maar ik kreeg geen respons, behalve: ‘Probeert u het later nog eens.’ Ik ben dan maar even binnengestapt in het lokale postkantoor, waar ik na lang aanschuiven van de loket-bediende te horen kreeg dat ik de zoveelste was die vragen over de postbedeling kwam stellen. Maar: zij hebben geen contact met de postbedeling, of ze mogen dat niet hebben. Blijkbaar is dat een autonome dienst. De -l-oketbediende raadde me aan een klacht in te dienen bij Bpost via de website, en bij verzenders zoals de uitgever van Humo, wegens laattijdige of geen levering.

Erg logisch, allemaal: Humo wordt niet geleverd wegens geen facteurs, dus moet ik een nieuw exemplaar aanvragen, dat gegarandeerd óók niet geleverd zal worden wegens... geen facteurs.

Dat herinnert mij aan eerdere contacten met Telenet en daarna met Belgacom om te klagen dat ik geen internetverbinding had, waarop zij telkens suggereerden dat ik een mailtje moest sturen.

L.D..