U wil reageren op een artikel in Humo, uw mening over een heet hangijzer ventileren of een verhelderend inzicht delen met de wereld?

Deel

Webshops

Vrijdag 22 december 2017 - 14:34

Enkele Belgische ondernemers hebben erop aangedrongen dat we bij binnenlandse webshops zouden bestellen. Dan moeten ze misschien eerst die webshops aanpakken. Vier keer heb ik iets besteld op kruidvat.be, vier keer is het in de soep gedraaid. Bij Coolblue: idem. Bij Vente -Exclusive moet je nu met PayPal betalen: je geld is meteen van je rekening. Maar als de internetverbinding wegvalt en je logt opnieuw in, krijg je een bericht van PayPal dat je twee keer hebt betaald. Oké, ik krijg twee pakjes, maar het tweede kan ik niet gratis retourneren: de verzendkosten zijn voor mijn rekening. Drie dagen na mijn klachtenmail heb ik nog altijd geen reactie ontvangen. Dergelijke problemen heb ik nog nooit gehad bij buitenlandse websites: die werken veel sneller en zorgvuldiger.

Myriam Roeland, Sint-Amandsberg.