
LEZERSERVICE
LEZERSERVICE
Uw persoonlijk abonneenummer bestaat uit 6 of 7 cijfers en vindt u op uw welkomstbrief of in uw welkomstmail.
Indien u Humo niet ontvangen hebt, kunt u dat doorgeven via ‘Levering’.
Betaalt u per domiciliëring en wenst u het rekeningnummer te wijzigen? Dan kunt u onderstaand contactformulier invullen of ons contacteren op 02 454 29 12.
Let er op dat u de correcte inloggegevens gebruikt tijdens het inloggen. Lukt het nog steeds niet, raden we u aan contact met ons op te nemen via onderstaand contactformulier of telefonisch op 02 454 29 12. We helpen u graag verder.
Wanneer een betaling via domiciliëring niet kon doorgaan, ontvangt u van ons een mail met de volledige betaalgegevens om alsnog het bedrag over te maken. Daarnaast neemt u best contact op met ons via onderstaand contactformulier of telefonisch op 02 454 29 12. We helpen u graag verder.
Dat kan zeker en vast. De verschillende mogelijkheden vindt u onder ‘Vakantie’.
Inloggen doet u met het e-mailadres en persoonlijk wachtwoord dat aan uw abonnement gekoppeld is. Wachtwoord vergeten? Stel hier een nieuw wachtwoord in.
Meer informatie over de bezorgtijden vindt u onder ‘Levering’.
Met onze apps heeft u 24/7 toegang tot alle zin en onzin van Humo. De smartphone app: dagelijks achtergrond bij het nieuws van de dag, door de redactie geselecteerde tv- en muziektips om uw avond mee op te vrolijken én de geestigste cartoons. De tablet app: elke dinsdag het wekelijkse magazine in een strak nieuw digitaal uit eigenhandig geplukte pixels vervaardigd jasje.
Uw antwoord niet gevonden? Neem dan via mail of telefonisch contact op:
Bel ons tijdens de kantooruren maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.