Mijn rekeningnummer wijzigen
Mijn rekeningnummer wijzigen
Indien u betaalt via domiciliëring en u uw rekeningnummer wenst te veranderen, vragen we steeds om dit tijdig door te geven. U kan uw nieuw rekeningnummer doorgeven door onderstaand contactformulier in te vullen, of door telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice op het nummer 02/454.29.12.
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
U ontvangt van ons een mail én brief om de betaling manueel uit te voeren. Zodra we die betaling ontvangen hebben zal uw abonnement opnieuw van start gaan. We raden u eveneens aan contact op te nemen met uw bank om na te gaan waarom de domiciliëringsaanvraag niet gelukt is.
We kunnen u een (na)factuur bezorgen van elke uitgevoerde betaling. We dienen hiervoor over uw volledige facturatiegegevens te beschikken. De factuur wordt vervolgens opgemaakt en verstuurd na ontvangst en verwerking van de betaling. Dit kan een drietal weken duren. Wenst u voortaan een (na)factuur te ontvangen van uw betaling? Contacteer ons dan via onderstaand contactformulier. Vergeet zeker niet uw volledige facturatiegegevens mee te geven.
Betaalt u per domiciliëring en wenst u het rekeningnummer te wijzigen? Dan kunt u onderstaand contactformulier invullen of ons contacteren op 02 454 29 12.
Wanneer u intekent op een abonnement via domiciliëring geeft u reeds telefonisch of online uw akkoord. U geeft dan ook al uw rekeningnummer door. Om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk uw magazine ontvangt, sturen wij de aanvraag voor de domiciliëring op moment van intekening reeds door naar uw bank. Hierdoor kunnen we snel een betaling aanvragen.
Dit is ook voordelig wanneer u gekozen hebt voor een abonnement met een cadeau: de betaling wordt zo snel mogelijk aangevraagd waardoor het cadeau ook zo snel mogelijk kan geleverd worden. Ongeveer een week na intekening ontvangt u dan alle nodige documenten. Het papier ter ondertekening mag u gewoon naar ons terugsturen: dit is ter vervollediging van uw abonnement.
De betaalbrief wordt tot maximum 7 dagen na intekening op het abonnement opgestuurd. Deze brief is tevens de bevestigingsbrief van uw abonnement.
Hebt u de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of bent u de overschrijving verloren? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. U kunt een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar u op.
Van zodra u intekent op een abonnement en u kiest op dat moment voor betaling via domiciliëring geeft u dan reeds uw rekeningnummer en uw akkoord door. Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat er reeds een betaling kan aangevraagd worden en dat uw magazine al geleverd kan worden.
De brief die u ontvangen hebt, dient ter vervollediging van uw abonnement. Het terugsturen van dit document is daarom steeds vereist. Wij kunnen met dit document ook verifiëren of we het juiste rekeningnummer geregistreerd hebben. Ook al is de domiciliëring reeds in orde, dan nog hebben we dit document nodig. U mag er uiteraard van gerust zijn dat er slechts één domiciliëring zal geactiveerd worden.
Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .
Een aantal weken voor uw abonnement vervalt, zal u van ons een betalingsuitnodiging ontvangen met daarbij gevoegd een overschrijvingsformulier. Maak gebruik van dit overschrijvingsformulier om de betaling te verrichten. Op deze manier zal uw abonnement zonder onderbreking verder gezet worden.
U hebt een abonnement met factuur dat u wenst te verlengen? Maak gebruik van het overschrijvingsformulier om het abonnement te betalen, de factuur wordt na uw betaling verstuurd.
Een maand voor de vervaldatum van uw huidige betaling ontvangt u een hernieuwingsbrief. Zo heeft u als abonnee voldoende tijd om de betaling uit te voeren. Hebben we na een maand uw betaling nog niet ontvangen, zal er een rappel verstuurd worden.
Is uw online betaling mislukt of geweigerd, dan zal u van ons uit eerst een mailtje ontvangen met de melding dat de betaling niet gelukt is. U kunt op dat moment een tweede poging uitvoeren of de betaling manueel uitvoeren aan de hand van de betaalgegevens in de mail.
Uw antwoord niet gevonden? Neem dan via mail of telefonisch contact op:
We reageren binnen 2 werkdagen.
Bel ons tijdens de kantooruren maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.