'Queer Eye': een tweede leven voor het format dat Jani Kazaltzis tot BV katapulteerde

, door (sw)

Deel

REALITY Zij het dan één zonder vast uitzendschema. Behalve series, documentaires en films bestelt het bedrijf meer en meer typische tv-formats, zoals talkshows of realityreeksen. Bewijs nummer twee: ‘Queer Eye’, een remake van het programma uit begin jaren 2000 waarin vijf homoseksuelen een man met weinig modegevoel een make-over geven. De originele reeks liep vijftien jaar, werd over de hele wereld gekopieerd – onder meer bij ons in ‘De heren maken de man’, waarin ene Jani Kazaltzis voor het eerst zijn opwachting maakte – en krijgt nu een tweede leven. 

Dit artikel volledig gratis lezen?

Humo's tv-tips in je Facebook-nieuwsfeed?

U bent wellicht ook hierin geïnteresseerd:

De Persgroep Publishing heeft haar Privacy– en cookieverklaring aangepast.
Wij gebruiken jouw persoonsgegevens vanaf nu ook om de Diensten van MEDIALAAN Groep/De Persgroep Publishing te optimaliseren en deze waarvoor jij kiest te personaliseren.
Door op “verdergaan” te klikken of door verder te surfen, erken je deze aangepaste Privacy– en cookieverklaring gelezen te hebben.

Verdergaan